E-support
Ondersteuning door de ontwikkelaar
Bij vragen of problemen kunt
u rekenen op een adequate ondersteuning. Die wordt namelijk
verzorgd door de ontwikkelaar zelf. Hij is als geen ander in
staat om uw vragen te beantwoorden. Een eventueel
probleem is sneller geconstateerd en opgelost. De toepassing
van e-mail als communicatiemiddel maakt dit mogelijk.
Betere ondersteuning
Met E-support heeft iedere gebruiker dus een direct
lijntje met de ontwikkelaar. Het mes snijdt aan twee kanten:
de klant weet zich verzekerd van goede ondersteuning en de
ontwikkelaar is beter in staat om de kwaliteit van de software
te bewaken.
Betere software als gevolg
Betrouwbare en duidelijk werkende sofware is een voorwaarde om de aanspraak op deze support beperkt te houden,
maar ook het gevolg van deze aanpak.
E-support heeft vele voordelen ten
opzichte van de telefonische helpdesk
Dus bij een vraag of opmerking
Stuur een e-mail met een korte beschrijving van uw vraag
of probleem. Voeg eventueel de betreffende bestanden als bijlage mee.
Het e-mailadres
voor support@.. is vermeld in de software. Hoe snel heeft u een reactie?
Doorgaans kunt u tijdens kantooruren rekenen op een
reactietijd van 30 minuten tot maximaal enkele uren. Sneller
komt vaker voor. Eén en ander is wel afhankelijk van
prioriteit en eventuele andere zaken die spelen op dat moment.
Een vraag over
een gewenste uitbreiding kan bijvoorbeeld wel even wachten als iemand
anders moeite heeft met een afdruk, vlak voor een deadline.
|